back

Ik heb een andere vraag

Wat doe ik als mijn 'niet-thuiscode' niet werkt?

Wanneer de ‘niet-thuiscode’ op het bericht dat de postbezorger voor u heeft achtergelaten niet werkt, kunt u ook de barcode van de geregistreerde brief of het pakket gebruiken. Vul de barcode en uw postcode in, en u ziet waar uw zending zich bevindt en wanneer de postbezorger weer langskomt.

Logt u in op dezelfde dag waarop u het bericht heeft ontvangen, dan kunt u tot 22.00 uur ’s avonds eventueel de bezorging van de zending wijzigen.

Wanneer u geen barcode heeft, of de bezorging niet aanpast, zal de pakkettenbezorger de eerstvolgende werkdag weer langskomen.

Meer informatie over pakket ontvangen

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN