Menu
back

Ik heb een andere vraag

Wat doe ik als mijn 'niet-thuiscode' niet werkt?

Wanneer de ‘niet-thuiscode’ op het bericht dat de postbezorger voor u heeft achtergelaten niet werkt, kunt u ook de barcode van de geregistreerde brief of het pakket gebruiken. Vul de barcode en uw postcode in, en u ziet waar uw zending zich bevindt en wanneer de postbezorger weer langskomt.

Logt u in op dezelfde dag waarop u het bericht heeft ontvangen, dan kunt u tot 22.00 uur ’s avonds eventueel de bezorging van de zending wijzigen.

Wanneer u geen barcode heeft, of de bezorging niet aanpast, zal de pakkettenbezorger de eerstvolgende werkdag weer langskomen.

Meer informatie over pakket ontvangen

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Met Barcode binnen Nederland

Pakketten binnen Nederland

Met barcode van Nederland naar het buitenland

Pakketten van en naar het buitenland

Met Barcode van het buitenland naar Nederland

Briefpost, Rouwpost of Verhuis-, Bewaar- of Doorzendservice

Zending zonder barcode en overige vragen

Overig

Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring.