back

Ik heb een andere vraag

Wat doe ik als mijn 'niet-thuiscode' niet werkt?

Wanneer de ‘niet-thuiscode’ op het bericht dat de postbezorger voor u heeft achtergelaten niet werkt, kunt u ook de barcode van de geregistreerde brief of het pakket gebruiken. Vul de barcode en uw postcode in, en u ziet waar uw zending zich bevindt en wanneer de postbezorger weer langskomt.

Logt u in op dezelfde dag waarop u het bericht heeft ontvangen, dan kunt u tot 22.00 uur ’s avonds eventueel de bezorging van de zending wijzigen.

Wanneer u geen barcode heeft, of de bezorging niet aanpast, zal de pakkettenbezorger de eerstvolgende werkdag weer langskomen.

Meer informatie over pakket ontvangen

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het is op dit moment erg druk. De wachttijden zijn daardoor langer dan dat u van ons gewend bent. Blijf wachten of probeert u het op een later moment opnieuw.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN