Menu
back

Ik heb een andere vraag

Er ontbreekt een artikel van mijn PostNL Webshop bestelling.

Heeft u meerdere artikelen tegelijk besteld? De levertijd kan per artikel verschillen. Het kan dus zijn dat u meerdere pakketten ontvangt. De verwachte bezorgdatum ziet u in de orderbevestiging.

Is de bezorgdatum verstreken en heeft u niet alle artikelen ontvangen? Dan helpt onze klantenservice u graag verder: 

  • Consument: 088 - 22 55 555. Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.30 - 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 16.00 uur.
  • Verzamelaar: 088 - 86 89 900. Bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 - 17.00 uur.
  • Zakelijk: Business Service. Deze kunt u bereiken op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur via telefoonnummer 088 - 86 86 868.

Bekijk ook: Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Met Barcode binnen Nederland

Pakketten binnen Nederland

Met barcode van Nederland naar het buitenland

Pakketten van en naar het buitenland

Met Barcode van het buitenland naar Nederland

Briefpost, Rouwpost of Verhuis-, Bewaar- of Doorzendservice

Zending zonder barcode en overige vragen

Overig

Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring.