Veelgestelde vragen

Bestellen en betalen in de webshop

Bestellen in de webshop van PostNL is heel simpel. Doe je gewenste artikelen in je winkelmandje en betaal. Alle bestellingen worden gratis thuisbezorgd.

Betalen in de PostNL webshop

Je kunt in de PostNL Webshop op de volgende manieren betalen: 

Let op: heb je iets besteld in onze webshop met je zakelijke account? Dan zie je de bestelling automatisch terug op je maandelijkse of wekelijkse factuur.

iDEAL

Creditcard (Visa, Mastercard)

Op rekening

SEPA machtiging

Hoe kan ik een actiecode of voucher gebruiken?

Heb je een actiecode of voucher voor de PostNL Webshop? Je kunt die als volgt gebruiken:

  1. Voeg het gewenste artikel toe aan je winkelwagen en klik op ‘Bekijk winkelwagen’ of het winkelwagen icoontje bovenaan de pagina
  2. Klik op ‘Kortingscode invoeren’
  3. Vul je kortingscode in en klik op ‘Bereken uw korting’
  4. De korting wordt automatisch verrekend met het totaalbedrag
  5. Klik op ‘doorgaan met bestellen’

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je bestelling is verstuurd, ontvang je een e-mail met daarin een track & trace-code. Op track & trace zie je wanneer we je bestelling bezorgen. Geen track & trace-code in de e-mail? Dan bezorgen we de bestelling binnen 2 bezorgdagen (dinsdag t/m zaterdag) in je brievenbus.