Bestellen en betalen in de webshop
Bestellen in de webshop van PostNL is heel simpel. Doe je gewenste artikelen in je winkelmandje en betaal. Alle bestellingen worden gratis thuisbezorgd.
Bestellen in de webshop van PostNL is heel simpel. Doe je gewenste artikelen in je winkelmandje en betaal. Alle bestellingen worden gratis thuisbezorgd.
Je kunt in de PostNL Webshop op de volgende manieren betalen:
Let op: heb je iets besteld in onze webshop met je zakelijke account? Dan zie je de bestelling automatisch terug op je maandelijkse of wekelijkse factuur.
Iedereen met een Nederlandse bankrekening kan betalen met iDEAL. Als je een bestelling plaatst, betaal je direct met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde betaalomgeving of app.
Via onze beveiligde SSL-procedure kun je veilig je creditcard gegevens invullen. We zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Na het bestellen, wordt het te betalen bedrag belast op je creditcard.
Zakelijke klanten met een Mijn PostNL-account en de juiste kredietstatus kunnen betalen op rekening. Na inloggen verschijnt deze optie automatisch in de betaalmodule.
Heb je een abonnement van Collect Club en heb je hiervoor een geldige SEPA machtiging afgegeven? Dan verschijnt de optie om via SEPA machtiging te betalen automatisch in de betaalmodule nadat je bent ingelogd.
Heb je een actiecode of voucher voor de PostNL Webshop? Je kunt die als volgt gebruiken:
Als je bestelling is verstuurd, ontvang je een e-mail met daarin een track & trace-code. Op track & trace zie je wanneer we je bestelling bezorgen. Geen track & trace-code in de e-mail? Dan bezorgen we de bestelling binnen 2 bezorgdagen (dinsdag t/m zaterdag) in je brievenbus.