Menu

Veelgestelde vragen

Hoe lang heeft mijn organisatie om de adresmutatie te verwerken in de systemen?

Bij elke adreswijziging ontvangt je organisatie ook de ingangsdatum van de verhuizing van de consument. Natuurlijk is het prettig als het lukt om de adreswijziging met ingang van die datum in je systemen door te voeren. Als dit toch niet mogelijk is, dan kun je in ieder geval tot uiterlijk één maand na de verhuisdatum de adreswijziging inzien in je Mijn PostNL-account én dus ook verwerken voor de consument. Met de betaalde variant van de adreswijzigingsservice, zijn adresmutaties tot maximaal een jaar terug op te halen. Dit is de premium adreswijzigingsservice. Voor meer informatie neem je contact met ons op via het e-mailadres info.adreswijzingsservice@postnl.nl.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek