Menu

Veelgestelde vragen

Mogen we naar aanleiding van een doorgegeven verhuizing commerciële aanbiedingen doen?

De klantgegevens die je organisatie via de verhuisservice ontvangt kun je gebruiken om je klantenbestand te actualiseren of ontbrekende informatie aan te vullen. De persoonsgegevens worden voor dit doel door de consument aan de organisatie verstrekt.

Let op: De informatie verandert niets aan de bestaande afspraken die jij en je klant onderling hebben en dus ook niet aan de voorwaarden waaraan jouw organisatie moet voldoen om een commerciële aanbieding te kunnen doen. De adreswijziging kan niet worden beschouwd als een opt-in voor een e-mail nieuwsbrief of andere commerciële uitingen.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek