Menu

Veelgestelde vragen

Is mijn organisatie verplicht om deze informatie door te voeren?

Nee je organisatie is niet verplicht. Natuurlijk is het wel heel prettig voor je klant als je deze service wel biedt. Het voordeel voor je organisatie is dat consumenten met één druk op de knop een adreswijziging doorgeven aan je. Zo beschik je altijd over de actuele adresinformatie van je klanten.

De consument heeft ons expliciet verzocht om de adreswijziging aan je organisatie door te geven. Daarom ontvang je deze informatie kosteloos en word je op de hoogte gebracht door notificaties als er nieuwe adresmutaties zijn binnengekomen op je account. Hiermee wordt het je organisatie zo makkelijk mogelijk gemaakt om de klantenadministratie actueel te houden. Voor nog meer gemak bieden wij met de premium adreswijzigingsservice tegen betaling de mogelijkheid om deze informatie ook te downloaden of direct te verwerken in eigen systemen.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek