Menu

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik de online adreswijzigingsservice aanvragen?

De online adreswijzigingsservice vraag je aan via een zakelijk Mijn PostNL-account én de activatiecode uit één van de door jou ontvangen brieven.

Heb je al een PostNL-account?

  1. Log dan in op Mijn PostNL
  2. Kies voor ‘Adreswijzigingsservice’
  3. Vul de activatiecode in, die je per brief ontvangen hebt
  4. Je hebt nu al meteen toegang tot alle adreswijzigingen die je klanten hebben doorgegeven.

Ja, ik wil adreswijzigingen voortaan online ontvangen

Heb je nog geen PostNL-account?

Dan vraag je die alsnog makkelijk en gratis aan! Bij het aanmaken van je account worden bank- en factuurgegevens gevraagd, omdat we zeker willen weten dat we echt met jouw organisatie te maken hebben. Geen zorgen, aan het gebruik van deze service zijn geen kosten verbonden. Als je het account hebt aangemaakt, log dan in op Mijn PostNL en volg de bovenstaande 4 stappen.

Ik wil een gratis Mijn PostNL-account aanmaken

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek