Menu

Veelgestelde vragen

Kunnen wij onze klanten een ontvangstbevestiging of verzoek om meer informatie sturen?

Het is natuurlijk fijn voor je klant om te weten dat zijn adreswijziging is verwerkt door je organisatie met een service bericht. Je gebruikt hiervoor de contactgegevens. Dit geldt ook als je eventueel meer informatie nodig hebt om de adreswijziging te verwerken. Per e-mail mag je het bericht alleen niet combineren met een commerciële boodschap als je organisatie hiervoor geen geldige toestemming gekregen heeft van de klant.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek