Menu

Veelgestelde vragen

Waarom ontvang ik brieven met adreswijzigingen?

Sinds kort kunnen consumenten via onze verhuisservice de adreswijzigingen delen met alle organisaties*. De verhuisservice helpt consumenten met het vinden van alle organisaties die zij graag willen informeren over de adreswijziging. Als jouw organisatie een adreswijzigingsbrief van je klant, lid, donateur of patiënt ontvangt, dan wil deze graag dat deze adreswijziging wordt verwerkt in je administratie.

*De komende maanden worden steeds meer branches of specifieke groepen organisaties toegevoegd.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek