Menu

Veelgestelde vragen

Wat is de online adreswijzigingsservice?

Met de online adreswijzigingsservice ontvang je de actuele adreswijzigingen van je klanten, leden, donateurs of patiënten in je zakelijke Mijn PostNL account. Zo heb je op iedere gewenste plaats en tijd toegang tot de adreswijzigingen. Voor alle informatie geldt dat je die alleen ontvangt als je klant daarvoor toestemming heeft gegeven. De adreswijzigingen vind je in een handig overzicht. Bovendien is het makkelijk om bij te houden welke wijzigingen je hebt verwerkt en welke nog niet.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek