Menu

Veelgestelde vragen

Mijn zakelijke post wordt niet bewaard, hoe kan dat?

Bij het afsluiten van een Zakelijke Bewaarservice wordt uw post bewaard op basis van de bedrijfsnaam en adresgegevens. Alleen post waarop de door u opgegeven bedrijfsnaam in z'n geheel voorkomt wordt bewaard. Het kan dus zijn dat post met een andere tenaamstelling en/of adres niet wordt bewaard.

Ook pakketten, aangetekende post, ongeadresseerde post, koerierspost en post die wordt aangeboden door een andere postvervoerder dan PostNL worden niet bewaard. Mocht bovenstaande allemaal niet het geval zijn, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice (de contactopties ziet u onderaan deze pagina).

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek