Menu

Veelgestelde vragen

Wat is het alternatief voor de bewaarservice?

Er is helaas geen alternatief om je post te bewaren, maar we kunnen je wel iets anders aanbieden.

Post gericht aan je huisadres

Kun je tijdelijk laten doorzenden naar een ander adres. Dit betekent dat alle post naar het door jouw opgegeven huisadres wordt verstuurd in de periode die jij bepaalt.

Post gericht aan een zakelijk adres

Laat je tijdelijk laten doorzenden naar een ander adres. Dit betekent dat alle post naar het door jouw opgegeven adres óf een postbus wordt verstuurd in de periode die jij bepaalt. Dit kan voor alle post waarop de naam van jouw organisatie staat. Hierbij is het zowel mogelijk om een eenmalige order te plaatsen als een abonnement af te sluiten.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek