Menu

Veelgestelde vragen

Aanpassen bezorgadres in het buitenland

Kom je erachter dat je een fout adres hebt gebruikt voor de ontvanger? Of dat er een deel van het adres ontbreekt? Dan kunnen we dit vaak niet meer voor je herstellen. Een volledig nieuw adres opgeven is helaas niet mogelijk.
 
Alleen bij hele kleine wijzigingen, zoals het ontbreken van een huisnummer of telefoonnummer van de ontvanger, kunnen we soms iets voor je betekenen. Hou er wel rekening mee dat we afhankelijk zijn van buitenlandse postorganisaties en onze afspraken met hen. Hierdoor kunnen we niet aan alle verzoeken voldoen.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek