Menu

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een afspraak maken voor een bestelling die wordt bezorgd met Extra@Home?

Wij sturen u een e-mail of sms-bericht. Hierin staat een link waarmee u een afspraak met ons kunt maken, wanneer het u uitkomt, ook als de eerste bezorgpoging niet is gelukt.

Heeft u geen e-mail of sms-bericht ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via het telefoonnummer 088-23 63 764. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur. Belt u vanuit België? Dan kunt u ons op werkdagen bereiken van 07.00- 19.00 uur via het telefoonnummer 0032- 37600519

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 2 36 37 64
Op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur
Zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur



Adres

PostNL Extra@Home
Basicweg 10-12
3821 BR Amersfoort

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.