Menu

Veelgestelde vragen

Ik wil graag op rekening betalen bij de Digitale Postzegel

Wanneer u al beschikt over een PostNL klantnummer, en u hier ook facturen op ontvangt, kunt u dit klantnummer ook gebruiken om uw Digitale Postzegels te betalen. Om gebruik te maken van betalen op rekening stuurt u een e-mail naar het PostNL Business Service met het verzoek om betalen met een klantnummer toe te laten voegen aan uw account. 

Vermeld in de e-mail: 

  • de gebruikersnaam van uw Digitale Postzegelaccount 
  • naam, adres en woonplaats 
  • PostNL klantnummer waarmee u wilt betalen 
  • geboortedatum (ter verificatie) 

De nieuwe betaalmogelijkheid wordt, als deze is goedgekeurd, na een week geactiveerd.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek