Menu

Veelgestelde vragen

Ik heb al wel een creditering, maar nog geen correctiefactuur, wanneer krijg ik die?

Er wordt geen aparte correctiefactuur toegestuurd. Wel vind je een creditering op de eerste factuur na toezegging van de correctie. En deze zie je natuurlijk ook terug in het factuuroverzicht in Mijn PostNL. Nog geen account voor Mijn PostNL? Maak deze dan eenvoudig aan zodat je altijd toegang hebt tot het overzicht met facturen.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek