Menu

Veelgestelde vragen

Wanneer stort u de correctie of creditering op mijn factuur terug?

De correctie wordt verrekend met de eerstvolgende factuur. Als je na correctie nog geld van ons tegoed hebt, dan storten we het afgesproken bedrag terug op je bankrekening. 

De snelheid waarmee dit gebeurt kan verschillen. Wel storten we het bedrag altijd terug binnen het aantal dagen gelijk aan je betalingstermijn. Dus als betalingstermijn 14 dagen is, dan wordt het bedrag óók binnen 14 dagen teruggestort.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek