Menu

Veelgestelde vragen

Wanneer komt een portincident op mijn factuur te staan?

Wanneer u afzender bent van een ongefrankeerd poststuk, dan wordt allereerst gekeken of u klant bent bij ons én beschikt over een debiteurennummer. Dit wordt gecontroleerd op basis van uw adres. Als u klant bent bij ons, dan wordt de onderfrankering verrekend op uw factuur. Bent u geen klant bij ons, dan ontvangt u een portokaart van ons. Is het ondergefrankeerde poststuk gefrankeerd met postzegels, dan ontvangt u van ons altijd een portokaart en kan het bedrag niet op uw factuur worden verrekend.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek