Menu

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn factuur via e-mail of digitaal ontvangen?

Ja, dat kan zeker. Een factuur wordt standaard per e-mail óf per post naar je opgestuurd. Je kunt zelf heel simpel aangeven in Mijn PostNL dat je ze voortaan liever digitaal ontvangt. Als dit niet zelf lukt, neem dan contact op met de beheerder of admin van het Mijn PostNL-account van de organisatie. Je kunt zien wie dit is in Mijn PostNL bij ‘Mijn account’.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek