Menu

Veelgestelde vragen

Krijg ik een factuur van mijn Digitale Postzegel transacties?

U ontvangt geen factuur van de opwaardering die u doet via iDEAL of met creditcard omdat de Digitale Postzegel een BTW-vrij product is. Een verklaring omtrent dit staat op de website van de belastingdienst. Wel ontvangt u een e-mailbevestiging van iedere oplading. Uw opwaardeertransacties zijn te bekijken en te downloaden via het tabblad 'Uw transactiehistorie' in 'Uw gegevens' rechtsboven in het scherm.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek