Menu

Veelgestelde vragen

Hoe betaal ik de factuur voor mijn postbus?

Dit hangt ervan af of u een zakelijke klant of consument bent.

Zakelijke klant

U betaalt via automatische incasso. Dit gebeurt direct na aanvraag en vervolgens jaarlijks, ongeveer een maand voor verlenging van uw Postbus-contract.

Ga naar Mijn PostNL Maak nu een Mijn PostNL-account aan

Consument

U betaalt voor het eerste jaar via iDeal, tijdens uw aanvraag. Daarna betaalt u jaarlijks per automatische incasso, ongeveer een maand voor verlenging van uw Postbus-contract.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek