Menu

Veelgestelde vragen

Ik heb een misdruk. Wat nu?

Gezien de kosten van de administratieve verwerking, vergoeden we pas technische misdrukken vanaf 5 euro.

Spaar daarom uw misdrukken op tot minimaal 5 euro. en stuur deze op naar:

PostNL BV
Service Delivery
4e Etage Lange Zijde
Pr. Beatrixlaan 23
2595 AK ‘s-Gravenhage

Wanneer de misdrukken gecontroleerd zijn door PostNL wordt uw saldo van de Digitale Postzegel opgehoogd met het restitutiebedrag.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek