Menu

Veelgestelde vragen

Misdrukken en andere fouten

Mislukte afdruk of een verkeerd bedrag gefrankeerd? Hiervoor hoef je natuurlijk niet te betalen. Vul dit formulier in en stuur het samen met de originele afdruk naar:

PostNL
Afdeling Contract & Correcties
Postbus 19100
2500 CC ‘s Gravenhage

We verrekenen het bedrag op je eerstvolgende factuur. 

De volgende misdrukken worden niet vergoed:

  • Misdrukken met een waarde lager dan 5 euro
  • Misdrukken ouder dan een jaar
  • Misdrukken waarbij we niet de hele envelop hebben ontvangen

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek