Menu

Veelgestelde vragen

Het lukt me niet om zegels te printen. Wat nu?

Misschien is er iets misgegaan met je registratie. Controleer of je alle stappen hebt voltooid: 

  1. Ga naar digitalepostzegel.postnl.nl
  2. Download de software voor je DYMO LabelWriter
    Let op: het is belangrijk dat de LabelWriter verbinding maakt met je computer. Anders kun je geen zegels printen.
  3. Klik op ‘Registreren’ om een account aan te maken.
    We vragen je hierbij om je bedrijfsgegevens in te vullen, en te bevestigen dat je in het bezit bent van een DYMO LabelWriter.
  4. Je ontvangt een bevestiging van je registratie op het door jou gekozen e-mailadres.
  5. Zet frankeertegoed op je account. 
  6. Je kunt nu gratis een zegel printen op proef. Gaat alles goed? Dan ben je klaar om je zegels te printen!

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek