Menu

Veelgestelde vragen

Ik wil de brengservice tijdelijk onderbreken

Een service tijdelijk stopzetten kan op elk moment. Zorgt u er wel voor dat u dit tenminste één werkdag van tevoren aan ons doorgeeft. Als u een Mijn PostNL-account heeft kunt u dit zelf regelen in Mijn PostNL. Geen Mijn PostNL-account? Dan kunt u de wijziging telefonisch aan ons doorgeven.

Brengservice: goed om te weten 

Vanaf het moment dat u uw brengservice onderbreekt bewaren wij uw post voor u, totdat u besluit de service te hervatten. Het is in deze periode niet mogelijk om uw post tussentijds op te halen bij uw postbus. Na hervatting van uw brengservice komen we weer bij u langs op de eerstvolgende dag waarop u contractueel een afspraak hebt.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek