Menu

Veelgestelde vragen

Post doorsturen bij een faillissement of schuldsanering

Volgens de wet zijn wij verplicht om post van failliete bedrijven of personen in schuldsanering door te sturen naar de curator of bewindvoerder.

Heb je vragen of klachten over doorgestuurde post? Dan kun je het beste contact opnemen met de curator of bewindvoerder. Ben je zelf curator of bewindvoerder? Dan kun je met vragen terecht bij de Rechtspraak.

Barcodestickers bestellen

Dit kan door een e-mail te sturen naar postblokkadesticker@postnl.nl. Vermeld in de mail je naam en adres, zodat we de stickers kunnen opsturen.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek