Menu

Veelgestelde vragen

Hoe zeg ik mijn Zakelijke Doorzendservice op?

U annuleert de Zakelijke Doorzendservice door telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice.

De verwerking van uw opzegging duurt 5 werkdagen, houd er rekening mee dat gedurende deze periode uw post nog wordt doorgestuurd. Als u opzegt tijdens de looptijd van de service ontvangt u geen restitutie, als u annuleert voor de ingangsdatum ontvangt u wel restitutie. Het bedrag wordt na annulering automatisch gecrediteerd.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek