Menu

Veelgestelde vragen

Post niet of verkeerd doorgestuurd

Gaat er iets mis bij het doorsturen van je post? Dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Onze contactopties vind je hieronder.

Tip: controleer zelf alvast even de gegevens van je doorzendservice. Je vindt deze in de e-mail die je hebt ontvangen bij je aanvraag. Ook is het handig om niet of verkeerd doorgestuurde poststukken te bewaren. Aan de informatie op de envelop kunnen we vaak meteen zien wat er misgaat.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek