Menu

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bedrijfspost laten ophalen of brengen?

Heeft u een bedrijf en wilt u dat wij uw zakelijke post op vaste tijdstippen bij u komen ophalen? Of dat we de post die u in uw postbus ontvangt op vaste tijdstippen naar u toe brengen? Kies dan voor onze haalservice en brengservice.

Aanvragen 

Als u een Mijn PostNL-account heeft, kunt u uw aanvraag zelf regelen in Mijn PostNL. Geen Mijn PostNL-account? Dan kunt u de Haalservice en Brengservice telefonisch aanvragen.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek