Menu

Veelgestelde vragen

Ik wil de haalservice en / of brengservice tijdelijk onderbreken

Een service tijdelijk stopzetten kan op elk moment. Zorg er wel voor dat je dit tenminste één werkdag van tevoren aan ons doorgeeft. Als je de haalservice en/of de brengservice tijdelijk wilt stopzetten, bel dan naar onze Business Service via telefoonnummer 088 868 6868. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 uur tot 19.00 uur.

Haalservice: goed om te weten 

Na hervatting van je haalservice komen we weer bij je langs op de eerstvolgende dag waarop je contractueel een afspraak hebt.

Brengservice: goed om te weten 

Vanaf het moment dat je jouw brengservice onderbreekt bewaren wij jouw post voor je, totdat je besluit de service te hervatten. Het is in deze periode niet mogelijk om je post tussentijds op te halen bij jouw postbus. Na hervatting van jouw brengservice komen we weer bij je langs op de eerstvolgende dag waarop je contractueel een afspraak hebt.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek