Menu

Veelgestelde vragen

Ik wil mijn haal- en / of brengservice aanpassen

Wil je een wijziging doorgeven voor je haalservice en / of brengservice? Bijvoorbeeld omdat je adres verandert, of als je wilt dat we je post op een ander moment bij je komen ophalen / afleveren?

Haalservice:
Laat het ons tenminste drie werkdagen van tevoren weten via telefoonnummer 088 868 6868 (ma t/m vrij van 08.00 - 19.00 uur). Wij passen jouw haalservice dan naar wens aan. Je ontvangt van ons ook een e-mail ter bevestiging van de wijziging.

Brengservice:
De gewenste wijziging kan alleen op een dinsdag ingaan. Dit heeft ermee te maken dat er ook een aanpassing moet worden doorgevoerd in het proces waarmee de postbuspost (voor de brengservice) wordt klaargelegd. Dat gebeurt op één moment in de week. Laat het ons uiterlijk op dinsdag weten via telefoonnummer 088 868 6868 (ma t/m vrij van 08.00 - 19.00 uur) en de aanpassing kan de dinsdag erna ingaan. Wij passen jouw brengservice dan naar wens aan. Je ontvangt van ons ook een e-mail ter bevestiging van de gewenste wijziging.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek