Menu

Veelgestelde vragen

Hoe vraag ik de haalservice aan?

Als u op vaste tijdstippen uw post en/of pakketten wil laten ophalen, vraagt u dit aan in Mijn PostNL. Nadat u het aanvraagformulier hebt ingevuld en verzonden nemen wij contact met u op. Dan nemen wij de aanvraag samen met u door om er een definitief contract van te maken. 

De kosten van de haalservice kunt u van tevoren alvast berekenen.

Kosten berekenen

Wilt u eenmalig of af en toe de post op laten halen? Dat kan.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek