Veelgestelde vragen

Gemakspost

Vanaf nu hoef je geen barcodelabel meer op je aangetekende post te plakken. Dat doen wij voor je. En jij kan in MijnPostNL alle verzendgegevens terugvinden. Wil je de aangetekende post wel voor ons apart houden in een rode sealbag? Alvast bedankt!

Meer informatie

Bekijk de stappenkaart aangetekend binnenland.

Om ervoor te zorgen dat de juiste personen binnen jouw organisatie toegang hebben om de aangetekende post via MijnPostNL op te zoeken, kun je gebruikers toevoegen. Hoe dat werkt kun je hier bekijken.

Als je nog geen account hebt, dan maak je die heel makkelijk hier aan.

Voordelen

  • Je volgt al je post heel gemakkelijk, zo heb je je aangetekende post altijd in het vizier.
  • Je kunt je aangetekende zendingen tot 1 jaar na verzending makkelijk opvragen en de verzendgegevens downloaden, handig als je een verzendbewijs langer moet bewaren .

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.