Menu

Veelgestelde vragen

Geen track & trace-code

Track & trace-code kwijt of nooit ontvangen? Dan kun je het volgende doen:

  • Je krijgt de track & trace-code doorgaans van de afzender. Heb je iets gekocht op internet? Dan ontvang je meestal een e-mail met daarin een directe link.
  • Helemaal niks ontvangen? Vraag de track & trace-code dan op bij de afzender.

Ben je de afzender?

  • Heb je het pakket (of aangetekende post) verstuurd bij een PostNL-locatie? Dan heb je een verzendbewijs gekregen met daarop de track & trace-code.
  • Heb je zelf een verzendlabel aangemaakt op postnl.nl? Dan ontvang je een e-mail met daarin de track & trace-code.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek