Menu

Veelgestelde vragen

Geslotenverklaring aanvragen en opheffen

Als jouw bedrijf op een specifieke dag van de week gesloten is en er geen pakketten bezorgd kunnen worden, dan kun je dit aan ons doorgeven door middel van een geslotenverklaring. Dit kun je schriftelijk regelen via de pakketbezorger bij jou aan de deur of onze klantenservice via de contactopties hieronder.

Worden er pakketten verwacht op de aangegeven dag? Dan krijgen deze zendingen een adreskenmerk waardoor de bezorging automatisch wordt uitgesteld.

Geslotenverklaring opheffen

Wil je de geslotenverklaring weer opheffen? Vraag het formulier aan de pakketbezorger of neem contact op met onze klantenservice via onderstaande contactopties.

Let op: het kan een paar werkdagen duren voordat je verzoek verwerkt is.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek