Menu

Veelgestelde vragen

Pakket niet bezorgd

Is jouw pakket nog niet bezorgd, dan kun je het volgende doen:

1. Controleer de status van je pakket

Ga naar Track & Trace of open de PostNL-app op je telefoon. Vul de Track & Trace-code en postcode van de ontvanger in. De Track & Trace-code krijg je doorgaans van de afzender. Heb je iets gekocht op internet? Dan ontvang je vaak een e-mail met daarin een directe link.

Ben jij de afzender? Je vindt de Track & Trace-code op het verzendbewijs dat je krijgt wanneer je jouw post afgeeft op een PostNL-locatie.

2. Heeft jouw pakket de status 'Bezorgd'?

Dan is het pakket waarschijnlijk bezorgd bij de buren. De postbezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd. Het kan ook zijn dat uw pakket in ontvangst is genomen door een huisgenoot.

Heeft uw pakket een andere status?

Wacht voor alle zekerheid nog even af. Pakketten bezorgen we doorgaans op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag), maar altijd binnen twee bezorgdagen. Goede kans dus dat uw pakket alsnog wordt bezorgd.

3. Na twee bezorgdagen nog geen pakket?

Dan kun je als afzender contact opnemen met onze klantenservice. Onze collega’s gaan dan op zoek naar een oplossing.

Ben je de ontvanger? Vraag de afzender dan om contact met ons op te nemen.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek