Menu

Veelgestelde vragen

Post niet bezorgd

Is je post nog niet bezorgd? Dan kun je het volgende doen:

1. Controleer het adres van de ontvanger

Het komt weleens voor dat een adres niet klopt of niet meer bestaat. Als afzender kun je dit controleren door postcode en huisnummer in te vullen op postnl.nl/adres-zoeken.

2. Wanneer bezorgen we je post?

Gewone post bezorgen we normaal gesproken op de eerstvolgende bezorgdag (dinsdag t/m zaterdag), maar altijd binnen 4 bezorgdagen. Goede kans dus dat je post alsnog wordt bezorgd.

3. Na 4 bezorgdagen nog geen post?

Post en brievenbuspakjes zonder track & trace kunnen we niet volgen in onze systemen. Dit betekent dat we helaas niet meer kunnen achterhalen wat er gebeurd is en waar je post is. Ontvang je vaker of al langer geen post meer? Neem dan contact met ons op via onderstaande contactopties. Dan gaan we kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Rouwpost niet bezorgd?

Heb je vragen over rouwpost of is er iets misgegaan bij de bezorging? Lees dan verder.

Meer over rouwpost 

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek