Menu

Veelgestelde vragen

Post met track & trace niet bezorgd

Is je post met track & trace nog niet bezorgd? Dan kun je het volgende doen:

1. Controleer de status van je post

Ga naar track & trace of open de PostNL-app op je telefoon. Vul de track & trace-code en postcode van de ontvanger in. De track & trace-code krijg je normaal gesproken van de afzender. Ben jij de afzender? Je vindt de track & trace-code op het verzendbewijs dat je krijgt wanneer je jouw post afgeeft op een PostNL-punt.

Gaat het om post uit of naar het buitenland? Bekijk dan onze servicepagina over het buitenland.

2. Wanneer bezorgen we je post?

Post met track & trace bezorgen we normaal gesproken op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag), maar altijd binnen 2 bezorgdagen. Goede kans dus dat jouw post alsnog wordt bezorgd.

3. Na 2 bezorgdagen nog geen post?

Dan kun je als afzender contact opnemen onderaan deze pagina. Onze chatbot helpt je verder bij vragen of klachten en kan je doorverbinden met een echte collega. Als het nodig is, starten we in sommige gevallen een onderzoek.

Ben je de ontvanger? Vraag dan de afzender om contact met ons op te nemen.

Wat is post met track & trace?

Onder post met track & trace vallen de volgende soorten post: 

  • Aangetekend 
  • Verzekerservice 
  • Betaalservice 
  • Spoedservice 
  • Brievenbuspakje+

Anderen bekeken ook: