Menu

Veelgestelde vragen

Zending niet gevonden

Is jouw zending niet terug te vinden in track & trace? Hieronder geven we je een aantal tips!

Controleer of je de Track & Trace-code juist hebt ingevuld

  1. Vul de code in zonder spaties
  2. Vul de postcode in van de ontvanger (dus niet die van de afzender)
  3. Controleer of het land van bestemming juist is ingevuld
  4. In het geval van een binnenlandse zending begint de code meestal met het cijfer 3 en de letter S, gevolgd door een aantal letters en cijfers. Bijvoorbeeld: 3SABCD1234567
  5. Een 'niet-thuiscode' begint met KG, gevolgd door een aantal cijfers. Bijvoorbeeld: KG123456

Kijk op onze internationale Track & Trace

Gaat het om een zending uit (of naar) het buitenland? Probeer je Track & Trace-code dan eens in te vullen op onze internationale Track & Trace.

Nog steeds niet gevonden?

Dan ziet het ernaar uit dat we de zending nog niet hebben ontvangen van de afzender. In dat geval vragen we je om nog wat geduld te hebben en het later nog eens te proberen.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek