Menu

Veelgestelde vragen

Op mijn mobiel kan ik niet optimaal gebruik maken van Mijn PostNL. Hoe los ik dit op?

Het gebruik van Mijn PostNL op mobiel wordt op dit moment nog niet volledig ondersteund door het systeem. We ontwikkelen Mijn PostNL continu en hopen dat we volledige mobiele ondersteuning kunnen bieden in de toekomst. We raden aan om gebruik te maken van een computer of laptop.

De volgende internet browsers worden door Mijn PostNL ondersteund:

  • Microsoft Internet Explorer (versie 11.0 en hoger)
  • Mozilla Firefox (de laatste versie)
  • Safari (de laatste versie)
  • Google Chrome (de laatste versie)

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek