Menu

Veelgestelde vragen

Kan ik Mijn PostNL koppelen aan mijn webshop of ordersysteem?

Je kunt Mijn PostNL niet rechtstreeks koppelen aan een webshop. Je kunt een export uit de webshop importeren in Mijn PostNL. Daarnaast is het ook mogelijk om via verschillende webshop platforms door middel van een API koppeling PostNL Labels te printen en voor te melden. Deze zendingen zijn alleen te volgen via Mijn PostNL. Ze zijn niet te bewerken of te printen via Mijn PostNL.

Neem voor meer informatie contact op met je accountmanager.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek