Menu

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik inloggen bij Mijn PostNL en wat doe ik als mijn account geblokkeerd is?

Via Mijn PostNL kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord, deze zijn hoofdlettergevoelig. Als u 5 keer inlogt met verkeerde gegevens, dan wordt uw account automatisch geblokkeerd. Na 30 minuten kunt u nogmaals proberen in te loggen. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’, u krijgt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen. Als uw account hierna nog steeds geblokkeerd is, neem dan contact op met onze klantenservice via onderstaande contactopties.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek