Menu

Veelgestelde vragen

Het adres van mijn bedrijf is veranderd. Hoe geef ik dit door?

Bent u een zakelijke klant van PostNL, dan kunt u uw adres wijzigen op de volgende manieren:

  • Online via Mijn PostNL: onder de optie 'Instellingen' past u al uw gegevens zelf aan.
  • Telefonisch: u bereikt de zakelijke klantenservice via het telefoonnummer 088 868 6868.
  • Per e-mail: stuur uw nieuwe adresgegevens naar business@postnl.nl
  • Accountmanager: neem contact op met uw accountmanager. 

Verandert uw klantnummer, de naam van uw organisatie of uw KVK-nummer? Dan kunt u dit niet telefonisch doorgeven. Geef dit door via Mijn PostNL, per e-mail aan business@postnl.nl of schriftelijk aan het volgende adres: Postbus 19100, 2500 CC ’s-Gravenhage.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek