Menu

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?

Het factuuradres pas je zelf eenvoudig aan in Mijn PostNL. Als dit niet zelf lukt, neem dan contact op met de beheerder of admin van het Mijn PostNL-account van de organisatie. Je kunt zien wie dit is in Mijn PostNL bij ‘Mijn account’.

Bij verhuizing je adres wijzigen

Als je verhuist dan wordt uw vestigingsadres automatisch aangepast in Mijn PostNL. De wijziging wordt door ons doorgegeven aan de Kamer van Koophandel. Let op: Het factuuradres wordt alleen gebruikt voor het bezorgen van de factuur op een ander adres dan het vestigingsadres. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen de factuur per e-mail te ontvangen.

Ga naar Mijn PostNL Maak een PostNL-account aan

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek