Post met track & trace niet bezorgd
Is je post met track & trace nog niet bezorgd, dan kun je het volgende doen:
Is je post met track & trace nog niet bezorgd, dan kun je het volgende doen:
Ga naar track & trace of open de PostNL-app op je telefoon. Vul de track & trace-code en postcode van de ontvanger in. De track & trace-code krijg je doorgaans van de afzender.
Ben jij de afzender? Je vindt de track & trace-code op het verzendbewijs dat je krijgt wanneer je jouw post afgeeft op een PostNL-punt.
Post met track & trace bezorgen we doorgaans op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag), maar altijd binnen twee bezorgdagen. Goede kans dus dat jouw post alsnog wordt bezorgd.
Dan kun je als afzender contact opnemen met onze klantenservice. Onze collega’s gaan dan op zoek naar een oplossing.
Ben je de ontvanger? Vraag de afzender dan om contact met ons op te nemen.
Onder post met track & trace vallen de volgende soorten post: