Menu

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een nieuwe partij invoeren?

Ga hiervoor naar het onderdeel ‘Nieuwe partij invoeren’. Hier kunt u partijen importeren vanuit een bestand, in plaats van dat u ze handmatig invoert. De juiste bestandsindeling hiervoor kunt u terugvinden in de handleiding ‘Zendingen en adressen importeren’. Voer hier de eigenschappen van de partij in en kies het product. U kunt bij het onderdeel ‘Omschrijving partij’ maximaal 30 karakters kwijt.

Bij de stap ‘Product kiezen’ kunt u uw partij eventueel voormelden bij PostNL. Wilt u hier gebruik van maken, vul dan de gegevens in bij het onderdeel ‘Voormelden’ en kies vervolgens voor ‘Nu voormelden’. Er zijn verschillende manieren om een partij in te voeren, de Mijn PostNL-Beheerder kan instellen hoe gebruikers een nieuwe partij invoeren. Bij het onderdeel ‘Instellingen’ kan de Beheerder van Mijn PostNL beheren welke gebruikers toegang hebben tot Partijenpost. Meer informatie vindt u in de handleiding Partijenpost.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek