Menu

Veelgestelde vragen

Hoe beëindig ik de dienst 'U heeft post'?

Als u zich heeft aangemeld via Mijn PostNL, dan meldt u zich daar ook weer af voor de dienst.

Als u gebruik heeft gemaakt van het aanmeldformulier op de website in combinatie met de activatiecode, dan meldt u zich ook via de website ook weer af.

Als u uw postbus opzegt, dan wordt op de einddatum van uw postbus ook automatisch de dienst ‘U heeft post’ beëindigd.

Afmelden 'U heeft post'

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek