Menu

Veelgestelde vragen

Wat doe ik met post die niet voor mij bestemd is, maar wel in mijn Postbus ligt?

Post die niet voor u bestemd is, kunt u aan een medewerker op uw postbuslocatie overhandigen of in de blauwe bus op uw postbuslocatie deponeren. Deze blauwe bussen zijn alleen bedoeld voor geadresseerde post die niet voor u bestemd is.

Komt u er thuis pas achter dat een poststuk niet voor u bestemd is? Als het hele adres niet klopt, stop het poststuk dan alstublieft in een gewone brievenbus. Of geef het de volgende dag aan een medewerker van PostNL op uw postbuslocatie. Als het postbusnummer wel klopt, maar de naam niet, kruis dan alstublieft met pen of stift het adres door. Schrijf vervolgens op de envelop wat er niet klopt en stuur het poststuk retour afzender.

Meer informatie over postbussen

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek