Menu

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn e-mailadres voor de dienst ‘U heeft post’ wijzigen, toevoegen of verwijderen?

Via Mijn PostNL kun je e-mailadressen wijzigen, toevoegen en verwijderen. Log in en klik op > Service > Postbussen > Kies de juiste postbus > Klik op het potloodicoontje. Op die manier kun je de 'U heeft post' notificatie aan- en uitzetten en e-mailadressen toevoegen en verwijderen. Met een Mijn PostNL-account kun je op meerdere e-mailadressen een notificatie ontvangen.

Heb je geen Mijn PostNL account? Dan kun je op één e-mailadres berichten ontvangen. Je wijzigt dan je e-mailadres door je af te melden voor ‘U heeft post’ en je opnieuw aan te melden met het nieuwe e-mailadres.

Ga naar Mijn PostNL Maak een Mijn PostNL-account aan

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek