Menu

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er met mijn Postbus als ik ga verhuizen?

Blijft u vlakbij uw oude vestigingsadres? Dan kunt u gewoon van uw oude Postbus gebruik blijven maken.

Let er wel op dat u het adres van een eventuele Brengservice aanpast.

Gaat u verder weg en wilt u ook op uw nieuwe adres een Postbus? Vraag dan een nieuwe Postbus aan.

Naar oude Postbus verstuurde post blijven ontvangen?

Wilt u naar uw oude Postbus verstuurde post ontvangen op uw nieuwe adres? Zeg de Postbus dan niet op en laat de post doorsturen met de Zakelijke Doorzendservice. Na opzeggen van een Postbus kan er geen gebruik meer worden gemaakt van de Zakelijke Doorzendservice.

Opzeggen oude Postbus

Als doorzenden niet nodig is, zeg dan uw oude Postbus op na aanvragen van de nieuwe Postbus. Bij opzeggen vervalt een eventuele lopende Zakelijke Doorzendservice, Zakelijke Bewaarservice of Brengservice. De post wordt dan teruggestuurd naar de afzender.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek